ماشین سازان واناپرس

کارخانه صنعتی واروژ پیرعلی

Follow Us On Social Media

فلنج کن یا لب برگردان چند ضلعی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستان و همکاران از طریق دکمه های زیر:

مورد مصرف دستگاه فلنج کن یا لب برگردان چند ضلعی برای فلنج لبه های قوطی های چند ضلعی می باشد.

دستگاه فلنج کن یا لب برگردان چند ضلعی برای خم کردن لبه های حلب به سمت بیرون به صورت 90 درجه جهت ایجاد قلاب بدنه می باشد که این عملیات با استفاده از قالب مورد نظر به اصطلاح پارچه و گونیا که روی دستگاه نصب شده صورت می گیرد که پس از این عمل حلب جهت مرحله نهایی دربندی آماده می باشد.

به عبارت دیگر وظیفه این دستگاه برای خم کردن دو لبه ابتدا و انتهای استوانه حلب چهار گوش شده تو خالی با زاویه ۹۰ درجه به سمت بیرون جهت ایجاد قلاب بدنه در عملیات دوخت می باشد.

دستگاه فلنچ کن در ابعاد و اندازه ها و مدل های مختلف ساخته می شود. این دستگاه توانایی فلنچ کردن بدنه قوطی های ۴ گوش، ۵ گوش، ۶ گوش و … n گوش را دارد.

عملیات فلنج کردن به اینگونه صورت می گیرد که قوطی مورد نظر را روی پارچه و فلنج قرار می دهند و اپراتور با فشار دادن یک بار پدال عملیات فلنج یا به اصطلاح لب برگردان انجام می گیرد و سپس با هر بار استارت گیربکس یک قوطی لب برگردان شده و با ترمز گیربکس متوقف می شود.

به صورت استاندارد دستگاه لب برگردان حداکثر قطر 240 میلیمتر را فلنج می کند و همچنین حداکثر ارتفاع طراحی شده 345 میلیمتر می باشد که در موارد خاص قابل تغییر است.

ظرفیت تولید دستگاه فلنج کن یا لب برگردان چند ضلعی 8 قوطی در هر دقیقه می باشد و میزان برق مصرفی این دستگاه 2.2 کیلووات و دور گیربکس آن 125 دور می باشد.

90-240 mmقطر قوطی
90-345 mmارتفاع قوطی
0.4 mmحداکثر ضخامت ورق
15 Cans / minظرفیت تولید
458 kgوزن دستگاه
80 * 100 * 200ابعاد دستگاه
2.2 KWمیزان برق مصرفی

برخی از محصولات ما

VanaPress's Products

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *