ماشین سازان واناپرس

کارخانه صنعتی واروژ پیرعلی

Follow Us On Social Media

لاک پاش درز جوش

اشتراک گذاری این صفحه با دوستان و همکاران از طریق دکمه های زیر:

مورد مصرف برای ایجاد پوشش بر روی محل اتصال دو لبه ورق پس از جوش خوردن می باشد.

در صورتی که قوطی یا حلب در حال تولید مربوط به مواد غذایی باشد، به عبارت دیگر نیاز به لاک غذایی داشته باشد قبل از ورود به قوطی سازی در چاپخانه پوشش لاک غذایی به آن می افزایند.

وقتی که در مرحله جوش این عمل صورت می گیرد، قسمت جوش شده پوشش لاک را ندارد. برای اینکه قسمت جوش شده نیز پوشش را داشته باشد می بایست از دستگاه لاک پاش درز استفاده شود که محل جوش را با لاک غذایی پوشش داده و حلب یا قوطی به صورت کامل تحت پوشش لاک غذایی قرار بگیرد که این دستگاه دارای دو قسمت می باشد. در قسمت اول پوشش روی سطح ورق پاشیده می شود و در قسمت دوم که ریل و کوره آن می باشد حلب روی ریل حرکت کرده و لاک در مجاورت حرارت خشک می شود.

به عبارت دیگر وظیفه این دستگاه ایجاد پوشش بر روی محل اتصال دو لبه ورق پس از جوش خوردن برای جلوگیری از تماس مستقیم ماده غذایی پر شونده در قوطی با ورق بدنه قوطی جهت جلوگیری از فعل و انفعالات شیمیایی می باشد.

این دستگاه فقط محلی که قبلا ماده عایق نخورده باشد را عایق پاشی می کند.

دستگاه لاک پاش درز جوش قابلیت پوشش و خشک کردن کلیه سایزهای حلب 8 کیلویی، 10 کیلویی، 16 کیلویی، 17 کیلویی و انواع قوطی های مواد غذایی را دارد.
این دستگاه برای خط تولید قوطی چهار گوش و قوطی گرد استفاده می گردد. برای قوطی های گرد از 38 الی 250 میلیمتر و برای قوطی های چهارگوش از 90 الی 345 میلیمتر عمل پوشش لاک را انجام می دهد. دستگاه لاک پاش درز و کوره می تواند ضخامت ورق از 0.2 الی 0.4 را لاک پاشی نماید.

ظرفیت تولید این دستگاه بین 8 الی 20 قوطی می باشد که بستگی به نوع قوطی یا حلب دارد. میزان برق مصرفی این دستگاه نیز 2.2 کیلووات و برق سه فاز می باشد.

برای قوطی های گردبرای قوطی های چهار گوش
231 mm345 mmحداکثر پهنای سر یا کف قوطی
38 mm90 mmحداقل پهنای سر یا کف قوطی
0.4 mm0.4 mmحداکثر ضخامت ورق
20 Cans/min8 Cans/minظرفیت تولید
398 kg675-785 kgوزن دستگاه
72 * 48 * 190100 * 100 * 200ابعاد دستگاه
1.1 KW2.2 KWمیزان برق مصرفی

برخی از محصولات ما

VanaPress's Products

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *