ماشین سازان واناپرس

کارخانه صنعتی واروژ پیرعلی

Follow Us On Social Media

چهار گوش کن

اشتراک گذاری این صفحه با دوستان و همکاران از طریق دکمه های زیر:

مورد مصرف دستگاه چهار گوش کن برای چهارگوش کردن بدنه قوطی ها می باشد.

هر قوطی بسته به نوع جنس و کاربردی که دارد دارای شکل و اندازه ای متفاوت می باشد و پس از اینکه بدنه قوطی تبدیل به استوانه شد، دستگاه فرم دهنده یا چهار گوش کن آن را طبق قالب، فرمت و اندازه ای که برایش در نظر گرفته ایم، فرم و شکل می دهد.

هنگامی که حلب از دستگاه لاک پاش درز جوش خارج می شود جهت اینکه از حالت استوانه ای به حالت چهارگوش تبدیل شود (در حلب های چهارگوش) می بایست از دستگاه چهارگوش کن استفاده شود.

دستگاه چهارگوش کن با استفاده از فکهای خود که بسته به نوع سفارش چهارگوش، پنج گوش، شش گوش و ….. و یا حتی اشکالی با مقطع غیر هندسی متفاوت است، حلب را به نوع درخواستی تبدیل می کند.

این دستگاه شامل 4 بازو جهت حالت دادن به حلب و همچنین گچ روغن جهت کنترل میزان روغن موجود در دستگاه می باشد و این دستگاه به دو صورت دستی و پدالی قابل استفاده است که در اکثر موارد به دلیل داشتن سرعت بالا از پدال استفاده می گردد.

در صورت درخواست مشتری قابلیت نصب سنسور برای دستور دادن انجام عملیات به دستگاه می باشد که در این صورت به پدال هم نیازی نیست و دستگاه به صورت اتوماتیک عملیات چهارگوش را انجام می دهد.

قسمت بازویی این دستگاه برای حلب با سایزهای مختلف قابل تعویض است به عبارتی دیگر اگر نیاز باشد چهارگوش را تغییر سایز دهیم فقط قسمت بازویی می بایست تعویض و طبق سایز جدید ساخته شود.
این بازوها با فشار روغنی ضربه ای از داخل به چهار طرف قوطی جوش شده وارد می کند و آن را از حالت گرد به حالت چهار گوش تبدیل می کند.

دستگاه چهار گوش کن در حالت عادی قطر بدنه قوطی بین 90 الی 250 میلیمتر با ارتفاع حداکثر 345 میلیمتر را چهارگوش می کند که این ابعاد با درخواست های سفارشی قابل تغییر می باشد.

ظرفیت تولید این دستگاه 10 قوطی در دقیقه بوده و برق مصرفی نیز 5.5 KW می باشد. دستگاه دارای تابلو برق PLC و سیستم ارت می باشد.

90-240 mmقطر بدنه قوطی
90-345 mmارتفاع بدنه قوطی
0.4 mmحداکثر ضخامت ورق
10 Cans / minظرفیت تولید
369 kgوزن دستگاه
165 * 70 * 110ابعاد دستگاه
5.5 KWمیزان برق مصرفی

برخی از محصولات ما

VanaPress's Products

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *